AMETEK STC vinder to priser

fredag, maj 20, 2016

Fire produkter fra AMETEK STC blev i starten af marts indstillet til priser af den uafhængige online portal WeighingReview.com.

Vinderne er nu fundet, og ud af de fire nominerede produkter fra AMETEK STC vandt virksomhedens Erichsen 343 vejeceller kategorien ”Best Aircraft/Airport Scales 2016”, mens deres Autopsy Scales gik af med sejren i kategorien ”Best Medical Scales 2016”.

Erichsen 343 vejecellerne har længe været anvendt til at måle vægt balancering og -distribution i flyindustrien. Kombinationen af vejecellernes simple anvendelse og deres unikke features specielt designet til flyindustrien gør, at det netop er dette produkt, som læserne af WeighingReview.com udnævnte til vinder i deres kategori.

Chatillon Autopsy Scales er bredt anvendt på hospitaler, laboratorier og universiteter over hele verden. Serien er fremstillet i det smukke, klassiske design som kendetegner vægtene fra Chatillon. Chatillon Autopsy Scale er en mekanisk vægt og leveres med en smart krog til ophæng. Da vægten hverken kræver strøm eller et bord at stå på, passer den ind i alle miljøer uanset størrelse og indretning.

Udover vægte og vejeceller leverer AMETEK STC også test- og måleudstyr som trækprøvemaskiner, kraftmålere og teksturanalyse maskiner til en lang række industrier over hele verden.

Foruden priserne fra WeighingReview har AMETEK STC for nylig også modtaget prisen ”Best Medical Measurement & Test Equipment Manufacturer” i 2016 Biotechnology Awards, som blev uddelt af magasinet Global Health & Pharma.